Min betaling blir avvist?
For spørsmål angående betaling, vennligst kontakt kundeservice til den betalingsløsningen du prøver å benytte. Klarna: Kundeservice | Klarna Norge Vipps: Kontakt (vipps.no)
Les merHva innebærer prisløfte?
Vi tilbyr prisløfte til våre bedriftskunder. Har du fått tilbud på en identisk vare billigere hos noen andre, så oppfordrer vi å ta kontakt med oss, da vi vil gjøre vårt ytterste for å matche eller slå den prisen! Ta kontakt med din kunderådgiver.
Les merNår kan jeg kontakte kunderservice?
Kundeservice betjenes fra kl: 08.00-16.00 fra mandag til fredag.
Les merHvordan kansellerer jeg ordren min?
Om din ordre ikke er pakket og sendt kan du kontakte oss på telefon 55 31 40 00, eller på e-post kunderservice@a-ustyr.no. I de fleste tilfeller kan vi stopper ordren før den blir sendt. Har din ordre allerede blitt sendt/utlevert må du angre kjøpet. Ta kontakt med kundeservice på e-post og etterspør et angrerettskjema.
Les merProduktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?
Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev, ta så umiddelbart kontakt med kundesenteret på tlf 55 31 40 00 eller send e-post til kundesrvice@a-utstyr.no. Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen.
Les merDet mangler varer i forsendelsen. Hva gjør jeg?
Kontrollèr din ordrebekreftelse mot hva det står på følgeseddelen din. Dersom det står i rest ble vi dessverre tomme før vi rakk å sende den. I dette tilfelle vil varen krediteres innen kort tid. Dersom det står på følgeseddelen at varen skal være pakket og sendt har det gått litt fort i pakkingen og denne…
Les merJeg angrer på kjøpet, hva gjør jeg?
Ved kjøp i nettbutikken har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra du mottok varen. Ønsker du å sende varen i retur må du fylle ut et angrerettskjema. Send en e-post til post@a-utstyr.no med emne: Angrerettskjema. Husk å inkludere din ordre-ID som du finner i din originale ordrebekreftelse eller på pakkseddel. Varene…
Les merJeg vil ha en katalog. Hvordan får jeg tak i den?
Du finner vår produktkatalog som PDF her (LINK). Vi tilbyr også papirkatalog, kontakt din kunderådgiver eller kundeservice for å få tilsendt katalog.
Les merHvordan søker jeg etter et produkt?
Du kan bruke vårt søkeverktøy til å søke etter produktnavn eller varenummer, som du finner øverst i hovedmenyen. Du kan også bla gjennom kategoriene på alle produkter. Nøl ikke med å kontakte vår kundeservice om du ikke finner det du søker.
Les merEr bestillingen min sendt?
Så fort din bestilling er sendt fra vårt lager får du en e-post som bekrefter at dine varer er underveis. Har du valgt fraktalternativ: Pakke til hentested vil e-posten også inkludere sporingsnummer hos BRING. Sjekk leveringstid i din ordrebekreftelse. Hvis leveringstiden er forbi, anbefaler vi at du ta kontakt med oss.
Les mer