Min betaling blir avvist?

For spørsmål angående betaling, vennligst kontakt kundeservice til den betalingsløsningen du prøver å benytte. Klarna: Kundeservice | Klarna Norge Vipps: Kontakt (vipps.no)

Les mer

Hva innebærer prisløfte?

Vi tilbyr prisløfte til våre bedriftskunder. Har du fått tilbud på en identisk vare billigere hos noen andre, så oppfordrer vi å ta kontakt med oss, da vi vil gjøre vårt ytterste for å matche eller slå den prisen! Ta kontakt med din kunderådgiver.

Les mer

Hvordan kansellerer jeg ordren min?

Om din ordre ikke er pakket og sendt kan du kontakte oss på telefon 55 31 40 00, eller på e-post kunderservice@a-ustyr.no. I de fleste tilfeller kan vi stopper ordren før den blir sendt. Har din ordre allerede blitt sendt/utlevert må du angre kjøpet. Ta kontakt med kundeservice på e-post og etterspør et angrerettskjema.

Les mer

Produktet mitt er ødelagt under transport. Hva gjør jeg?

Gjør en anmerkning om skaden på sjåførens håndterminal/fraktbrev, ta så umiddelbart kontakt med kundesenteret på tlf 55 31 40 00 eller send e-post til kundesrvice@a-utstyr.no. Inntil saken er avklart er det fint om du tar vare på produktet og emballasjen.

Les mer

Det mangler varer i forsendelsen. Hva gjør jeg?

Kontrollèr din ordrebekreftelse mot hva det står på følgeseddelen din. Dersom det står i rest ble vi dessverre tomme før vi rakk å sende den. I dette tilfelle vil varen krediteres innen kort tid. Dersom det står på følgeseddelen at varen skal være pakket og sendt har det gått litt fort i pakkingen og denne…

Les mer

Jeg angrer på kjøpet, hva gjør jeg?

Ved kjøp i nettbutikken har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra du mottok varen. Ønsker du å sende varen i retur må du fylle ut et angrerettskjema. Send en e-post til post@a-utstyr.no med emne: Angrerettskjema. Husk å inkludere din ordre-ID som du finner i din originale ordrebekreftelse eller på pakkseddel. Varene…

Les mer

Hvordan søker jeg etter et produkt?

Du kan bruke vårt søkeverktøy til å søke etter produktnavn eller varenummer, som du finner øverst i hovedmenyen. Du kan også bla gjennom kategoriene på alle produkter. Nøl ikke med å kontakte vår kundeservice om du ikke finner det du søker.

Les mer

Er bestillingen min sendt?

Så fort din bestilling er sendt fra vårt lager får du en e-post som bekrefter at dine varer er underveis. Har du valgt fraktalternativ: Pakke til hentested vil e-posten også inkludere sporingsnummer hos BRING. Sjekk leveringstid i din ordrebekreftelse. Hvis leveringstiden er forbi, anbefaler vi at du ta kontakt med oss.

Les mer